sesamamu

Wednesday, April 3, 2013

3.4.13 bubar sudah!!!

Teka-teki yang sekian lama ditunggu akan jawapan nya sudah terjawab hari ini, 3 hb April 2013. Genap 4 tahun PM-Najib mengepalai Kerajaan BN memerintah negara Malaysia. Dan semua ini sudah tinggal kenangan dan sekarang adalah masa rakyat Malaysia untuk sama-sama keluarga nenetukan hala tuju negara kita seterusnya melalui kertas undi yang bakal kita tanda nanti.

PRU13 menjadi sejarah?

Selain tsunami politik PRU12 yang lepas, banyak pemerhati politik menjangkakan PRU13 merupakan yang paling sengit dan bakal mencipta satu sejarah PRU. Sudah pasti akan tercatat dalam lipatan lambaran buku sejarah suatu hari kelak!

Inilah masanya kita sebagai rakyat  Malaysia menyatakan "kuasa" yang kita miliki untuk memilih calon-calon yang benar-benar mampu menjadi suara kita yang sebenar kelak. Sekarang kita boleh bertanya kepada mereka-penyandang YB-YB kita, "Siapa boss sekarang?"

Sesamamu menjemput semua kita yang sudah mendaftar dan layak mengundi untuk turun mengundi di mana pun anda berada, biar jauh di sana dan berapa sekalipun kos nya, ini adalah peluang sekali dalam 5 tahun untuk kita menentukan arah tuju negara kita dan menjadi sebahagian daripada sejarah tersebut.

JOM undi!!!

Seruan untuk semua rakyat Malaysia untuk melaksanakan tanggung jawab kita, JOM undi!, turun beramai-ramai, mendokong negara yang tercinta ini. Demi masa hadapan anak, cucu-cicit bangsa Anak Malaysia ini.

JOM undi!

No comments:

Post a Comment