sesamamu

Monday, July 2, 2012

PENGECUT! kenapa ugut perempuan melalui email!

(Imej Ihsan FMT)
Artikel ini khas ditujukan kepada si pembuat ancaman fizikal dan  keselamatan seorang wanita bernama Ambiga, yang lebih popular daripada Najib pada ketika ini.

Wanita ini amat bernilai bagi Malaysia mahupun rakyat Malaysia. Kenapa ugut insan yang berdiri demi sebuah keadilan dan "bersih"nya pilihan raya negara kita?

kerja si PENGECUT!

Kenapa tidak bersemuka sahaja kalau tidak puas hati dengan dia? Seperti perbuatan yang "kurang sopan" yang lakukan oleh segelintir orang dengan membuat "senaman punggung" depan rumah serorang wanita dan cabutan bertuah untuk meraih simpati sokongan!

Ugutan berbaur jenayah ini seakan-akan memperlihatkan betapa institusi KEPOLISIAN  di negara kita sudah kuan tidak disenangi serta hilang kepercayaan. In bertambah buruk lagi apabila Pihak Polis tidak mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap individu yang bertanggung jawab dengan email ugutan tersebut.

Jangan sampai ini berlaku...

Jika si PENGECUT ini benar-benar melakukan niatnya terhadap Ambiga, ia merupakan sesuatu yang malang, bukan sahaja bagi pihak keselamatan (POLIS DIRAJA MALAYSIA) malah menjadi satu iota bagi BN dan Najib. Ini satu kepastian jika ugutan ini benar-benra menjadi kenyataan dan tiadanya tindakan sewajarnya yang dilakukan oleh pihak berkuasa.

Rakyat akan bangkit bagi wanita yang namanya bermula dari Huruf A dan berakhir juga huruf A.

Tolong Hentikan!

Cukup sudah dengan segala temohan, cacian, dan ancaman keopada wanita ini. "Berni kerana benar"...itu yang dia perjuangkan dan selalunya kebenaran ada dipihak mereka yang benar dan adil...

No comments:

Post a Comment